Z radością informujemy, iż wraz z uruchomieniem nowej strony internetowej oficjalnie zacznie obowiązywać nasz nowy znak firmowy. Zmiana logotypu oraz całej identyfikacji wizualnej jest naturalnym efektem przeobrażenia struktury naszej Firmy na przestrzeni 30 lat działalności. Przez lata swoją innowacyjnością zapracowaliśmy na  wizerunek firmy nowoczesnej i dynamicznej i na nowe logo. Warto w tym miejscu przypomnieć o innowacjach wykorzystywanych przez Spółkę np.: 

  • mobilnych systemach CCTV, które wykorzystujemy już od 2011 r.;
  • łączności cyfrowej od 2011 roku, która do tej pory nie jest powszechnie wykorzystywana;
  • integrujących systemach nadzoru i komunikacji – „Mobilnych Zespołach Ochrony Fizycznej i Technicznej” Specjalistycznych Uzbrojonych Formacji Ochronnych wykorzystywanych od 2012 roku;
  • zaawansowanej analityce obrazu ( nagroda w 2013 roku ) – jako jedni z pierwszych zaczęliśmy wykorzystywać zaawansowane analityki obrazu, a jednym z kluczowych momentów był autonomiczny system zarządzania obiektami, gdzie bezpośrednia ochrona fizyczna zastępowana jest wyspecjalizowanymi systemami zabezpieczenia technicznego;
  • rzeczywistości rozszerzonej ( nagroda w 2014 roku ) –  której w naszej branży nikt nie wykorzystuje;
  • organizacji bezpieczeństwa osób i mienia na otwartych i zurbanizowanych obszarach pozbawionych infrastruktury bezpieczeństwa w kontekście integracji wielu systemów w celu zapobieżenia aktom terrorystycznym, za co również otrzymaliśmy nagrodę;
  • implementacji wielu systemów dronowych w ochronie, w tym „dron personalny” jako wyposażenie, wprowadzony do służby na obiekcie na dwa lata przed podobnym rozwiązaniem z Izraela;
  • obecnie przejmowanie decyzyjności w zakresie kierunków i sposobów działań przez samouczące się systemy informatyczne.

Czujemy zatem dumę i przyjemność realizując kolejny etap zmian naszej firmy.

Myśląc o nowym logo chcieliśmy by dyskretnie sugerowało profil naszej działalności w obecnym kształcie, ale zależało nam by nawiązywało do naszej tradycji w myśl sentencji „…jeden za wszystkich, wszyscy za jednego…”, która przed laty przyświecała naszemu Założycielowi.  Zmiana logotypu  firmy jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszej działalności. Jest nam zatem niezmiernie miło, że możemy dzielić się z naszymi Klientami i Kontrahentami tym, co dla nas najważniejsze. To kolejny krok do dalszych zmian, umacniania dotychczasowych i budowania nowych relacji oraz kontynuacja kierunku rozwoju firmy.

Liczymy, że nowy znak firmowy oraz system identyfikacji wizualnej przypadną wszystkim do gustu.

Dodaj komentarz